Garanciális hiba bejelentés
Mit kell tennem az űrlap kitöltése után?
Küldje el e-mail címünkre (info@aranyshop.hu) a jótállási jegyet vagy a vásárlást igazoló számlát, továbbá 1-2 fotót az ékszer hibás részéről. Ugyanis tudnunk kell pontosan milyen jellegű hibával állunk szemben. Ez jelentősen meggyorsítja majd az ügyintézést.
A bejelentést követően 1 munkanapon belül ügyfélszolgálatunk keresni fogja Önt a megadott telefonszámon, hogy tájékoztassa a lehetséges rendezési módokról és a további teendőről. Ezt követően e-mailben is visszaigazoljuk a garanciális ügyintézés megkezdését.
Amennyiben valamilyen technikai hiba miatt mégsem kapna választ az űrlapon tett bejelentésére, akkor kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink valamelyikén.
Hívjon minket
+36 48 521 065 |
Írjon e-mailt
info@aranyshop.hu |