Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Gyakori kérdések

 

Garanciális hiba bejelentés

 


Mit kell tennem az űrlap kitöltése után?

Küldje el e-mail címünkre (info@aranyshop.hu) a jótállási jegyet vagy a vásárlást igazoló számlát, továbbá 1-2 fotót az ékszer hibás részéről. Ugyanis tudnunk kell pontosan milyen jellegű hibával állunk szemben. Ez jelentősen meggyorsítja majd az ügyintézést.

A bejelentést követően 1 munkanapon belül ügyfélszolgálatunk keresni fogja Önt a megadott telefonszámon, hogy tájékoztassa a lehetséges rendezési módokról és a további teendőről. Ezt követően e-mailben is visszaigazoljuk a garanciális ügyintézés megkezdését.

Amennyiben valamilyen technikai hiba miatt mégsem kapna választ az űrlapon tett bejelentésére, akkor kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink valamelyikén.

 

Hívjon minket
+36 48 521 065
Írjon e-mailt
info@aranyshop.hu